Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja det kanske är en ide, men inte så kort begränsning iallafall.

Eller går det att man bara fär ta bort en viss mängd? Som 50 tecken eller nått?

 

Men kan inte du ändra tillbaka inläggen?

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tidigare så infördes en gräns på att man inte kunde redigera sitt inlägg efter 10 minuter. Denna togs bort efter synpunkter dock. Men med tanke på att det då och då dyker upp folk som ställer en fråga och därefter tar bort den när de fått svar så funderar jag på om vi kanske skulle lägga till begränsningen igen? Synpunkter?

Det där är knepigt. Det borde lösas med att få en varning istället. För ibland ändrar man inlägget efter en tid.

Kanske ser lite stavningsfel eller liknande.

Redigerat av EpixaRises
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tidigare så infördes en gräns på att man inte kunde redigera sitt inlägg efter 10 minuter. Denna togs bort efter synpunkter dock. Men med tanke på att det då och då dyker upp folk som ställen en fråga och därefter tar bort den när de fått svar så funderar jag på om vi kanske skulle lägga till begränsningen igen? Synpunkter?

Nej de ska ha en tillsägelse. Det är oftast ett nybörjarfel och sånt får man räkna med. Det ska inte behöva gå ut över andra medlemmar. Det har funnits många trådar där första inlägget uppdateras löpande och sådana typer av trådar blir omöjliga om det införs en begränsning på att ändra inlägg.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej de ska ha en tillsägelse. Det är oftast ett nybörjarfel och sånt får man räkna med. Det ska inte behöva gå ut över andra medlemmar. Det har funnits många trådar där första inlägget uppdateras löpande och sådana typer av trådar blir omöjliga om det införs en begränsning på att ändra inlägg.

men hur många sånna ser vi i dagsläget? Och hur länge sedan var det som det första inlägget ändrades?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hur många sånna ser vi i dagsläget? Och hur länge sedan var det som det första inlägget ändrades?

Resonemanget är oberoende av aktiviteten. Om eller när det skapas t.ex. en tråd där det är viktigt att kunna ändra första inlägget länge så ska det givetvis gå att göra det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Resonemanget är oberoende av aktiviteten. Om eller när det skapas t.ex. en tråd där det är viktigt att kunna ändra första inlägget länge så ska det givetvis gå att göra det.

Jag syftar på att nu när aktiviteten är så låg, kanske man ska försöka hålla igång flera små trådar, istället för en tråd.

När en stor tråd byter ämne, och det inte är lika många som är intresserade av ämnet, kommer nog tråden att sakta dö ut igen.

Istället är det väl bättre att de trådar som blir populära förblir populära, och de andra dör ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag syftar på att nu när aktiviteten är så låg, kanske man ska försöka hålla igång flera små trådar, istället för en tråd.

När en stor tråd byter ämne, och det inte är lika många som är intresserade av ämnet, kommer nog tråden att sakta dö ut igen.

Istället är det väl bättre att de trådar som blir populära förblir populära, och de andra dör ut.

Tror du missförstår vilka typer av trådar jag syftar på. Jag syftar på trådar i stil med denna. (Det lotteriet är för övrigt fortfarande öppet och det går bra att köpa lotter om så önskas. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi kör nog vidare som det är då! Gällande taggarna så är det ett intressant förslag, dock är problemet att det lätt blir påtvingade och kanske orelevanta taggar ifall man måste ange de.

 

Men jag forsätter nu och jobba med nästa uppdatering som bör släppas de kommande dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det snart dags för en lite större uppdatering innehållsmässigt (även med en nyhet för forumet http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/king.gif ). Runt midnatt så kommer därför sidan att stängas ner under tiden uppdateringen pågår.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...