Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja alltså tänkte att man lägger allt under en underkategori, så det syns om man klickar på den först. Lite som övriga konsoler fungerar nu.

 

En annan fråga, vad känner ni kring FuskaMynt? Skall de finnas kvar eller ska de försvinna? De tillför ju något mer unikt men samtidigt kanske det är lite barnsligt och onödigt? Vore skoj med lite åsikter om de. Just nu är planen dock att de skall finnas kvar.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja alltså tänkte att man lägger allt under en underkategori, så det syns om man klickar på den först. Lite som övriga konsoler fungerar nu.

 

En annan fråga, vad känner ni kring FuskaMynt? Skall de finnas kvar eller ska de försvinna? De tillför ju något mer unikt men samtidigt kanske det är lite barnsligt och onödigt? Vore skoj med lite åsikter om de. Just nu är planen dock att de skall finnas kvar.

Ha kvar dom, men mer föremål i affären isåfall.

Just nu känns det bara värt att skaffa "Varningskort" men man köper det inte, för det är inte så många som har behov av det då få personer skriver, och dom som skriver och klantar sig blir väl bara bannade, som sänker aktiviteten ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan fråga, vad känner ni kring FuskaMynt? Skall de finnas kvar eller ska de försvinna? De tillför ju något mer unikt men samtidigt kanske det är lite barnsligt och onödigt? Vore skoj med lite åsikter om de. Just nu är planen dock att de skall finnas kvar.

Beror helt på vilken åldersgrupp du tänker att du fokuserar på. Om den är typ 10-15 som den har varit innan så visst, annars är det väl ganska onödigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna tillägga att du bör ge folk en chans att använda upp sina FM innan du tar bort dem, om du gör det. Jag har över 10K och trots att jag bedömer risken att få fler varningar eller eller bli avstängd som tämligen liten (och ganska oviktigt dessutom) så hade jag gärna spenderat dem på ett varningskort av principskäl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tyckte sidan var lite seg. Så har sedan igår morse jobbat med att fixa till det. Nu känner jag mig klar, någon som märker någon skillnad?

 

Annars tänkte jag återgå till att fortsätta på den nya versionen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte så lätt att märka, men snitttiderna för att ladda forumet har sänkts med 0,1s-0,2s ungefär. På huvudsidan så har vissa sidor sänks med hela 0,8s i laddningstid.

 

Hur upplever du och andra sidan generellt när det gäller snabbhet?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...