Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon mer som upplever att sidan är väldigt seg när man först går in på sidan? Sedan när man bläddrar runt så tycks den återigen bli snabb dock. Håller på att felsöker det hela men vore bra med lite input om fler är drabbade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller inte riktigt med även om du har rätt i att det är fler frågor än svar. Här hittar du t.ex. 3st svar:

http://www.fuska.se/forum/topic/159185-wordbrain-iphoneipadios-tr%C3%A5den/page-2?do=findComment&comment=1987503

 

Gästanvändare kan både svara och fråga, men jag ska fundera lite på vad som kan vara vettigt för att få folk att bli medlemmar med. Det har ju bevisligen gått väldigt trögt senaste tiden. På senare tid har det dock gått lite bättre då en bugg som jag inte tidigare upptäckt blivit fixad. Det var när man skulle bli medlem så kunde man inte trycka upp reglerna/villkoren men man var samtidigt tvungen att godkänna de. Det skrämde säkert tyvärr bort en del folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller inte riktigt med även om du har rätt i att det är fler frågor än svar. Här hittar du t.ex. 3st svar:

http://www.fuska.se/forum/topic/159185-wordbrain-iphoneipadios-tr%C3%A5den/page-2?do=findComment&comment=1987503

 

Gästanvändare kan både svara och fråga, men jag ska fundera lite på vad som kan vara vettigt för att få folk att bli medlemmar med. Det har ju bevisligen gått väldigt trögt senaste tiden. På senare tid har det dock gått lite bättre då en bugg som jag inte tidigare upptäckt blivit fixad. Det var när man skulle bli medlem så kunde man inte trycka upp reglerna/villkoren men man var samtidigt tvungen att godkänna de. Det skrämde säkert tyvärr bort en del folk.

Mer än 90% av de som registrerar sig på en sida läser aldrig igenom villkoren!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Absolut är det många som inte bryr sig, men samtidigt är det alltid en större del inkl. mig som iaf vill se väldigt snabbt vad det är man godkänner innan man godkänner det.

 

Det mest intressanta är ju att det faktiskt är gratis och det framgår inte förrän man läser högst upp i villkoren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det mest intressanta är ju att det faktiskt är gratis och det framgår inte förrän man läser högst upp i villkoren.

Finns det något forum där det kostar att registrera sig? (Bara forum där de enbart folk skriver etc.)

 

Det där är bara en fatta-själv-grej som folk såsom jag skulle bli irriterad på, men eftersom en mycket stor grupp personer skippar villkor och sådan gröt så skulle jag tänka mig att det inte spelar någon roll.

 

Man vet oftast innan vilka regler det är på forum i helhet, men alla sidor har varierande tolerans på varje sida, kortfattat alla moderatorer och administratörer tar inte allt på lika stort allvar som här på fuska. Och det kanske är en av anledningarna till att medlemmar har blivit inaktiva. Om man är medlem här tillräckligt länge så får man mer varningar med tiden, oavsett hur man beter sig. 

 

Och såklart det beror helt på hur andra medlemmar är mot en själv, om de rapporterar varje inlägg man skriver så ökar varningarna, eftersom det går i stort sett att hitta fel i allt.

Redigerat av ArcticEmpire
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det kommer till varningar så kan jag säga att det inte delats ut speciellt mycket varningar senaste 3-4 åren på Fuska. Det som har gällt är istället direktavstängning för en del bottar etc.

 

Men nu är iaf regler-länken fixad och vi får se om det blir lite fler medlemmar. Om de inte kommer nu så är det bara att hoppas på att den nya versionen av sidan kan locka till sig lite mer medlemmar. Sedan verkar nya IPB 4.0 bli riktigt trevligt. 

 

Finns en demo på http://zend.ipsdevserver.com/ips4/- Så snart forumet är släppt till allmänheten och verkar stabilt nog så skall det sjösättas på Fuska.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det kommer till varningar så kan jag säga att det inte delats ut speciellt mycket varningar senaste 3-4 åren på Fuska. Det som har gällt är istället direktavstängning för en del bottar etc.

 

Men nu är iaf regler-länken fixad och vi får se om det blir lite fler medlemmar. Om de inte kommer nu så är det bara att hoppas på att den nya versionen av sidan kan locka till sig lite mer medlemmar. Sedan verkar nya IPB 4.0 bli riktigt trevligt. 

 

Finns en demo på http://zend.ipsdevserver.com/ips4/- Så snart forumet är släppt till allmänheten och verkar stabilt nog så skall det sjösättas på Fuska.se.

Ok om inte bakgrunden är heltäckande vit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det kommer den inte att vara. Forumet kommer att anpassas till resten av sidan betydligt mer än vad det blivit med detta forum till nuvarande sidan.

 

Men själva layouten på forumet och de flesta funktionerna kommer att bli som i exemplet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...