Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Och idag släpptes betan av 4.0-forumet. Så snart jag har lite tid över så skall jag börja kika på det... http://community.invisionpower.com/topic/403788-ips-community-suite-400-beta-1-available/

 

Mycket bollar i luften just nu och mycket som händer bakom kulisserna  :iluvff:

Vad är tanken att Fuska.se ska använda uppgraderingen till? Med andra ord, vad kommer läggas till med IPB 4?

 

Utöver det så saknar jag möjlighet att kunna se kön och ålder på poster i forumet.

 

Sen för att vara petig så rutan som dyker upp när man hovrar över någons användarnamn i forumet så står det ex. "Gick med  05-oktober 03". Datumet bör formateras om. Antingen till standard i Sverige 05/10-03 eller kanske bara ta bort bindestrecket, ser lite konstigt ut med bindestreck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härligt! Då slipper jag undersöka det vidare. Anledningen till att avatars inte uppdateras direkt ibland beror på cache, men det går ofta att tvinga fram en uppdatering just genom att trycka CTRL+F5 på PC eller CMD+SHIFT+R på en Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härligt! Då slipper jag undersöka det vidare. Anledningen till att avatars inte uppdateras direkt ibland beror på cache, men det går ofta att tvinga fram en uppdatering just genom att trycka CTRL+F5 på PC eller CMD+SHIFT+R på en Mac.

Tänkte faktiskt rensa webbläsarens data när jag höll på att byta eftersom det inte fungerade. Men pallade inte skriva in hela adresser i adressfältet så pallade inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det stämmer bra det och det är så det är tänkt att det skall vara. Gillningarna är bundna till en användare och en gäst är ingen användare på samma sätt. Så vill man kunna ta emot gillningar så får man registrera sig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...