admin Skrivet 28 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2014 Och idag släpptes betan av 4.0-forumet. Så snart jag har lite tid över så skall jag börja kika på det... http://community.invisionpower.com/topic/403788-ips-community-suite-400-beta-1-available/ Mycket bollar i luften just nu och mycket som händer bakom kulisserna :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 29 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2014 Och idag släpptes betan av 4.0-forumet. Så snart jag har lite tid över så skall jag börja kika på det... http://community.invisionpower.com/topic/403788-ips-community-suite-400-beta-1-available/ Mycket bollar i luften just nu och mycket som händer bakom kulisserna :iluvff:Vad är tanken att Fuska.se ska använda uppgraderingen till? Med andra ord, vad kommer läggas till med IPB 4? Utöver det så saknar jag möjlighet att kunna se kön och ålder på poster i forumet. Sen för att vara petig så rutan som dyker upp när man hovrar över någons användarnamn i forumet så står det ex. "Gick med 05-oktober 03". Datumet bör formateras om. Antingen till standard i Sverige 05/10-03 eller kanske bara ta bort bindestrecket, ser lite konstigt ut med bindestreck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2014 Här kan du se IPB 4 live och testa runt lite:http://zend.ipsdevserver.com/ips4/ Tanken är att köra utgåvan till stor del som den är men ta fram ett eget utseende som passar Fuska.se. Sedan läggs Fuskamynt och FuskaMedaljer till i IPB 4. Datumet är nu fixat när man gick med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2014 Var en databaskrash som inträffade för runt 30 minuter sen, men nu skall den vara åtgärdad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 31 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2014 (redigerat) Går inte att byta eller ladda upp profilbild. Och om man tar bort och laddar upp det man vill ha så blir det man hade innan. Redigerat 31 Oktober 2014 av ArcticEmpire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2014 Noterat, ska undersöka det så snart tid ges. Har du testat CTRL+F5 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 31 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2014 Noterat, ska undersöka det så snart tid ges. Har du testat CTRL+F5 ?fungerade- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2014 Härligt! Då slipper jag undersöka det vidare. Anledningen till att avatars inte uppdateras direkt ibland beror på cache, men det går ofta att tvinga fram en uppdatering just genom att trycka CTRL+F5 på PC eller CMD+SHIFT+R på en Mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 31 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2014 Härligt! Då slipper jag undersöka det vidare. Anledningen till att avatars inte uppdateras direkt ibland beror på cache, men det går ofta att tvinga fram en uppdatering just genom att trycka CTRL+F5 på PC eller CMD+SHIFT+R på en Mac.Tänkte faktiskt rensa webbläsarens data när jag höll på att byta eftersom det inte fungerade. Men pallade inte skriva in hela adresser i adressfältet så pallade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 November 2014 Rapport Dela Skrivet 6 November 2014 Man kan inte gilla inlägg av gäster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Det stämmer bra det och det är så det är tänkt att det skall vara. Gillningarna är bundna till en användare och en gäst är ingen användare på samma sätt. Så vill man kunna ta emot gillningar så får man registrera sig. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 (redigerat) Inlägg per dag från ett år tillbaks till idag (ej gruppforum). Dagar med 0 inlägg saknas märkte jag, därav visas endast 335 datapunkter. Redigerat 25 November 2014 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg