V0LFI Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 (redigerat) Tjo! (om admin tittar in kanske du kan ändra särskrivningen i titeln, tack)Tänkte att vi kunde jämföra våra skolscheman. Skriv vilken årskurs du går och om du går på gymnasiet vilken inriktning. 1:an gymnasiet, El & Energi. Redigerat 28 April 2013 av V0LFI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Vad går du för linje och vilket år går du? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Vad går du för linje och vilket år går du? Bioteknik andra året på Chalmers går han. Högskolan är så mycket bättre än gymnasie och grundskola. Mitt schema är liknande. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Bioteknik andra året på Chalmers går han. Högskolan är så mycket bättre än gymnasie och grundskola. Mitt schema är liknande.ok :) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 ouch ! Saknar absolut inte grundskolan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 35 minuters lektioner är ju bara så patetiskt. Ni hinner väl knappt säga hej och öppna boken innan det är rast igen. Mitt schema kan man väl bjuda på: Teknik 2:a året, kryss = ingen kurs jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 (redigerat) Går 9:an. Redigerat 29 April 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Estetiska med inriktning media första året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 (redigerat) Bioteknik andra året på Chalmers går han. Högskolan är så mycket bättre än gymnasie och grundskola. Mitt schema är liknande.Är det så?Är det verkligen så? Rymdvetenskap, andra året. Redigerat 29 April 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 (redigerat) Är det så? Är det verkligen så? Absolut. Grundskolan är bara tråkiga grundämnen. Gymnasiet får man lite mer av vad man vill men tråkiga ämnen finns ändå kvar. På högskola/universitet kan man hitta program som passar en ännu bättre. Mitt schema är lika tomt som Davves och det innehåller ämnen jag faktiskt tycker är intressanta. Jag är lätt för dessa ämnen och har förkunskaper så jag behöver inte lägga någon fritid på studier alls. Studiebidraget, som dessutom är runt 2800kr, är också baserat på betyg istället för närvaro. Mycket trevligare system. Sen finns det förstås de som har det jättehårt också. "Datateknisk Systemutveckling" heter det jag läser. Typ programmering. Redigerat 29 April 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.