Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Visst ja! Peppy: Det var då jag äälskade Star Fox Peppy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Peppy= Åsnan. Han som är pensionerad i Star Fox adventures Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Elle889 fick jag ifrån mitt riktiga namn(jag kallas Elle)men sen kom siffrona för jag tänkte tänk om det är upptaget då tog jag siffror. Sheik fick jag i från Ocarina of Time Fierce Diety ett annat ord för Oni Link från Majora's Mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 ps2_boy för att jag gillar ps2 och är en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Son-Gohan - Han var min favo gubbe i Dragonball! (han är det fortfarande) Manga Master - Känner till många mangor och läser och ser på dem mycket! så man kan nog kalla mig en master om det! Redigerat 23 Maj 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Elle889 fick jag ifrån mitt riktiga namn(jag kallas Elle)men sen kom siffrona för jag tänkte tänk om det är upptaget då tog jag siffror. Sheik fick jag i från Ocarina of Time Fierce Diety ett annat ord för Oni Link från Majora's Mask. Så du är Sheik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Yep jag är Sheik egentligen och Elle889 egentlien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Elle889 fick jag ifrån mitt riktiga namn(jag kallas Elle)men sen kom siffrona för jag tänkte tänk om det är upptaget då tog jag siffror. Sheik fick jag i från Ocarina of Time Fierce Diety ett annat ord för Oni Link från Majora's Mask. Rättelse: Fierce Diety är en gud i Termina, Oni Link betyder Ond-link om man översätter från japanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag tog Danne från Daniel och så ville jag ha ett annat ord och det blev Storm DanneStorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 först hette jag BANJO-KAZOOIE, för att det e ett bra spel sen XADE för att jag heter det på massa annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 karata: för ööhh... vet inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 karata: för ööhh... vet inte :P men skriv inte då... han fråga inte vad man hette, det kan han kolla själv! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.