derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Mitt namn kommer från fox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Lång historia: Började med Finaly_man för jag skulle heta något passande på ffuniverse.nu, eftersom det är en Finalfantasy-sajt blev det Finaly_man. Sen har jag använt det på massor av ställen (inte samma lösen :P ) Även här då. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 mitt namn kom från digimon. Till goku_ssj: ingen skit skulle vilja vet varifrån du fick din smutsiga namn!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 mitt namn kom från digimon. Till goku_ssj: ingen skit skulle vilja vet varifrån du fick din smutsiga namn!!!!! Jag skulle gärna veta var Goku_ssj fick sitt namn ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag fick mitt när Från filmen SpawN Jag todde du fick det ifrån Cs-spelaren SpawN.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag kom bara på mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag bytte mitt till mi idol :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag bytte till Yoshi^ för han är den roligaste karaktären på SSBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Tyckte aldrig att du skulle bytit, Yoshi^... Inte du heller, Fox^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag bytte namn till Diddy bara för att jag gillar han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag hatar egenteligen alla Donkey Kong spel , men av någon anledning blev jag förälskad i Donkey Kong 2 till SNES. Sen gillar jag DK på ssbm också, men Funky Kong fick jag från en annan karaktär i Donkey Kong, tycker bara han är allmänt fräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag tog det jag är :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.