Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 har ni åkt det?det har jag, jätte roligt! :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Inte jag , men min kompis har det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag har inte åkt den än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Gillar inte att åka Berg&dalbanor! Fast tekoppen går väl bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jepp.....................Förra året det är den roligaste saken på Liseberg....................Jag säger Bara Jippi......................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag bor i Sthlm annars hade jag gärna åkt den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag har åkt den! När man kommer till den branta backen så tänker man liksom "har jag verkligen valt rätt nu när jag valde att åka Balder?" När man åkt den en gång så vill man bara göra det igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag har. Den är hur rolig som helst. Jag tänkte: Farväl grymma värld. När man var högst upp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag har åkt den! När man kommer till den branta backen så tänker man liksom "har jag verkligen valt rätt nu när jag valde att åka Balder?" När man åkt den en gång så vill man bara göra det igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen... så tänker jag också fast det e alltid så lång kö! :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 När jag var där var det 25 minuters kö bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 När jag var där var det 25 minuters kö bara! Är det lit? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Ja ibland är det flera timmars kö! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg