pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag fick en HELT annan uppfattning av dementorerna i böckerna än dementorerna i filmen (trailern).. joo...ja me, spec. sirius oxå! min favorit, han ser ju inte ut sådärå dementorer...dom ska vara kolsvarta spöken men huvor och inget ansikte typ som ringbärarna i SoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 kan ju va nåt för harmonie har ju blivit riktigt het! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 haha, tycker du hermione e snygg? ;) minns inte hur hon va i trailern...men tja...gillar brunetter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 har köpt biljäter till PREMIÄR jihoooooooooooooohoo !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 var hittar man trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 kanske i www.harrypotter.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 eller azkaban.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag skall se den på premiären och Sirus ser fel ut enligt bken och demontorerna vet jag inte för jag har inte sett dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 sirius ser ut som en gammal gubbe...lr, så ja uppfatade på den lilla snutten man ser han...själv tycker ja han ska va typ 35, yngre än 40 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Jag läser (håller på med den) Harry Potter och den flammande bägaren (4:an) det är den bästa boken jag någonsin har läst och jag har sett småclip från Harry Potter och fången från Azkaban Harry Potter, Hermoine, Ron, Malfoy alla eleverna är mycket större än förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 ja harry och malfoy har blivit faktis större hur gammal är harry igentligen på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 15 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.