Silence Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Är det nån som vet om det kommer en DVD-box med alla tre filmerna i....Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst....Mena det att det kanske är lite onödigt att köpa alla tre filmerna om det ändå kommer ut en hel box med alla tre filmerna, kanske blir billigare....??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 JO det kommer nog snart... Men man får väl hoppas att alla 3 kommer ut i Extenden Version Box också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 det e ju kalrt att den gör dom e ju så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jo det har du rätt i ullbergan men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 det skulle vara bra om det kom en film med alla tre. först så 1,2,3 på rad så det var hela trilogin i samma film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 såklart det kommer en trilogi box, men jag skulle hellre vilja ha en box med trilogin OCH Bilbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Är det nån som vet om det kommer en DVD-box med alla tre filmerna i....Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst....Mena det att det kanske är lite onödigt att köpa alla tre filmerna om det ändå kommer ut en hel box med alla tre filmerna, kanske blir billigare....??? Jag såg en box på game tror jag för 699 kr med alla tre filmerna.(eller så var det 599) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jo det har jag också sett Oden! Jag tror jag ska köpa den men jag undrar om jag ska vänta tills Extendend Version kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det skulle vara bra om det kom en film med alla tre. först så 1,2,3 på rad så det var hela trilogin i samma film Kommer det till videon också? Har sett alla 3 på bion. Men det hade varit härligt med alla 3 i följd i en och samma film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 såklart det kommer en trilogi box, men jag skulle hellre vilja ha en box med trilogin OCH Bilbo jag tror att tom snart ska göra den det va någon som hade köpt licensen för filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Oden @ 02/06-2004 18:34:16) Är det nån som vet om det kommer en DVD-box med alla tre filmerna i....Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst....Mena det att det kanske är lite onödigt att köpa alla tre filmerna om det ändå kommer ut en hel box med alla tre filmerna, kanske blir billigare....??? Jag såg en box på game tror jag för 699 kr med alla tre filmerna. (eller så var det 599) Vad är Extend version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Master_Link @ 04/06-2004 21:51:03) (Oden @ 02/06-2004 18:34:16) Är det nån som vet om det kommer en DVD-box med alla tre filmerna i....Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst....Mena det att det kanske är lite onödigt att köpa alla tre filmerna om det ändå kommer ut en hel box med alla tre filmerna, kanske blir billigare....??? Jag såg en box på game tror jag för 699 kr med alla tre filmerna. (eller så var det 599) Vad är Extend version. det är de oklippta versionerna alltså det är ca 30 min extra film som inte visades på biografen. dem är helt klart bättre än de vanliga, oklippta filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.