Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Har inte varit inne mycket men när jag inte är inne så skicka medelandena till Master_Link om du har någon fråga och ska du skicka till Mr Fusk om du vill bli med i klubben och Mr Fusk får skicka dom nya medlemarna till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hur mycket har vi nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Ca 6732p tror jag måste sticka nu så skicka till våra Sekreterare. Vi behöver en som skickar ut nyheter om nya dataspel och nytt om klubben!Så då har jag tänkt att vi kunde göra en tävling! Den som skickar ut mest nyheter på en vecka får bli en Sekreterare NYH.Ni ska skicka nyheterna till mig den som skickar mest nyheter om data spel eller någonting om datorn vinner!vinnarens uppgift är att skicka ut nyheter till medlemarna om någonting nytt om klubben t.ex om Admin har tagit bort den dära stjäla poäng grejen och nyheter om nya spel till datorn eller en ett nytt tangent bor något liknande. För att vi tar med någonting med datorn i klubben är för att det inte skulle komma så mycket nyheter då.' Ni ska skicka ett PM om ni vill delta. Redigerat 4 Juni 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja,jag vill vara med (läs första sidan <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Medlemarna just nu.Jag tror någon som hette DanneStorm ville vara med men jag har inte fått något svar om han har stulit eller ej och MR Fusk när du har fått medlemar via PM skicka dom till mig. Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2)(Sekreterare) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) Rowyn (0) Orson (0) Redigerat 4 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag vill vara med men jag står inte med på din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag vill vara med men jag står inte med på din sida. Du måste skirva om du har stulit påäng någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vi har nu 6963p på banken och vi ska ha 21500p Det fattas 14537p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ganska mycke som saknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag vet.Men vi behöver fortfarande en Sekreterare NYH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag är ledsen för det här men jag kan inte vara med jag är ledsen Fierce Diety. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det är OK men jag vill veta varför. Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1)(Sekreterare NYH) ps2_boy (1) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) Rowyn (0) Orson (0) Finaly_Man (0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.