dragon_66 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 vet ni någon bra sida där man bestäler softäggor :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vet inte vad du snackar om då men www.Hobbex.se kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Tekninkmagasinet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 köppte på teknikmagasinet. softäggor..? köppte på teknikmagasinet. om du mennar soft air guns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 han menar soft air gun köp i teknikmagasinet jag köpte min glock 17 och UZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Finns på Hobbex, Teknik magasinet, Biltema....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Köpte min Desert Eagle E50 och Simth&Wetsson C02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vill helst köpa. Ska nog någon gång samla till en Colt... (Vet inte hela namnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) tänk på att man enligt svenk lag måste vara 18 år för att äga ett air soft vapen... Redigerat 3 Juni 2004 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 tänk på att man enligt svenk lag måste vara 18 år för att äga ett air soft vapen... :lol: <_< :blink: Ja, det är sant men många följer nog inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jo det är ju sant Suna men som Pepsodent sa så håller nog inte många det löftet. Men jag väntar tills jag blir lite äldre. Täntke när jag är 17 ska prova Paint ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 men kan vi gå tillbaka till ämnet nu? han frågade vart man kunde köpa eb soft airgun inte vilken sort ni andra hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.