# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Han är inte direkt en av min favoriter om jag får säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 han e jätte rolig som dr.mugg och tyke mörbult! :lol: absolut sveriges bästa underhållare tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Han e bäst som tyke o dr. mugg..... Låtarna e halvbra men jag gillar inte han som rappare..... Men vi har en video om honom den är halvbra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 han e bra som tyke å dr.mugg låtarna e hu kassa som helst fast några e lite bra men han e inte min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Han är o.k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag kan inte säga att han är dålig, men jag kan inte heller säga att han e så värst bra..han e lite överdrivet rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 han e bara rolig i dr. mugg och dom filmerna:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Markoolio <_< !? Veckans skämt :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jo han gör sig rolig tycker jag. Exepmel: Att bli förnedrad och sånna saker. Det är kul och några av sångerna är bra fast annars är det skit! *Urk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Han suger vad han än gör <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 han suger fett!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 han är bara bra som tyke mörbult sen är han skit dålig som rappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.