DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tror inte det skulle vara så bra att ha han som Voldemort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tycker inte att han passar så bra som Voldemort. Men det ska bli intressant. Men han är en bra komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk var har du hört det ryktet? isånnafall måste han dränkas i gips så han får en rejäl mask så man inte känner igen honom annars blir den tokig:/ men om du har ngn sida där det står ngt så ska jag överväga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Fyran kommer inte på film! :( Det slutar vid 3:an! :( Det har jag åtminstone hört! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Fyran kommer inte på film! :( Det slutar vid 3:an! :( Det har jag åtminstone hört! :huh: Nej, fyran håller på att spelas in nu. Och mr. Bean som voldemort hahahaha, skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men dom som spelar Harry(daniel), ron(vet ej hans riktiga namn) och hermione(emma) sa att dom inte villa göra fyran som film? Rowan som voldemort är bara bullshit, såna rykten sprider tokstollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 dom kommer ju såklart hitta nya skådisar, och de e inte ens säkert att dom ska sluta spela i filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk bra ide han skrämer alla <_< och det är bara 3:an dem ska spela dem planerade att spela upp 4:an fast DAMBELDOR är ju död skådespelaren så dem gör inte mer filmer det var så att dem skulle göra 7 filmer men det gick inte Redigerat 6 Juni 2004 av SuiCune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Det stämmer, men som Rowan Atkinson inte som Mr Bean, Rowan är faktiskt inte en sånklant som Mr Bean, han har varit med i många våldsfilmer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 1. Fyrans film håller på att spelas in nu. 2. Det e mycket möjligt att Rowan Atkinson spelar Voldemort i fyran.. 3. Jag tror inte att Daniel Radcliffe vill avsäga sig rätten som Harry Potter. Han e stenrik. Han har bara blivit för gammal för att spela. 4. Dumbledore dog en vecka efter att 2:ans film kom ut... Det e en ny i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 stort Harry potter-f*n eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk jag har också hört det och det kommer bli sämst med rowan atkinsson som voldemort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.