Zvamp_master Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag vet det.... Men jag är endån inte så bra på vesis mode! Där är de ju OMÖJLIGA! Jag kan inte klara level 50! (Det är lite pinint) Men jag har ju inte gjort de andra..... men det spelar väll ingen roll eller? Jag har lite problem med level 37 men den har jag redan klarat! Det är kul att få så himla många pokémon som är legendarisa, bortset från wabafett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag är bra klarar crazy and master hand lätt med ganodorf (gillar ej ganon) Very har är lätt med link men jag är ej bra med andra gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 skälv suger jag för det var länge sänn jag spela.. Men iaf skulle nog kunna klara typ 2 9 lv om jag kör lite innan :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 ganska bra.... men de var länge sen jag spela.... i VS mode kan jag väll spöa nån gubbe i lv 7-8... men annars är jag az dålig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jag har aldrig spöat nåt högre än lv.5... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jsg äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 vadå "jsg"??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jsg äger Vad menar du???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) Han menar JAG sedan så kan jag inte hitta det där forum film/musik! kan någon hjälpa mig? Redigerat 3 Oktober 2004 av Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) Jag tar tre datorer på lag med link.Han äger alla gubbar. :medieval: Redigerat 3 Oktober 2004 av Link^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hmm, ja börjar inse att jag suger ganska mycket på ssmb.. hrrmm, heh heh.. kan nästan inte enns slå ut nån gubbe på lv.9.. tror ja inte iallafal.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 om jag gämför mig med er på ssbm så är jag ruskigt dålig men jag är heller inte spelgalen som ni verkar vara jag har andra intressen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg