Gäst Link^ Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?.... Man måste slå en fiende sen efter 3-4 slag så slår han jätte fort annars slår han bara så där ganska sakta. igår slog jag tre datorer på lag mot mig en c.falcon lv9 ganondorf lv9 och samus lv8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Vad bra alla verkar vara :mellow:, fightingspel är inte min grej. 3 stycken på level 6 i lag mot mej kanske? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (Link^ @ 04/10-2004 12:27:57) Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?.... Man måste slå en fiende sen efter 3-4 slag så slår han jätte fort annars slår han bara så där ganska sakta. igår slog jag tre datorer på lag mot mig en c.falcon lv9 ganondorf lv9 och samus lv8 Du är asbra,LInk^!Du tar ju mig :D Men jag har blivit sämre,kör inteså mycket längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag tar as många. Med Ganondorf kan jag ta massor med datorer! Med Mario håller jag ut längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag menar på melee,inte på cruel melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag tar nästan 3 på level 9 alla mot mig. Men jag brukar istället spela med handicap mot en dator. Det är först svårt när man har 1 och CPU:n 9. Ett kast och man dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 tja SSBM jag tror inte att ni kan klara 3st på lv9 och min favorit karaktär är falco eller ganondorf och SEXI_GIRL spelar vist SSBM är det ett spel för tjejer som är 16 år ?????????? Man kan visst klara 3 datorer i lag mot sig med lv9! och tjejer som e 16 år kan väll spela SSBM eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 TRE TRÄFFAR PÅ RAD RÄCKER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja va bra förr men nu suger ja,kan knappt klara en data på stand me 400%(skoja ba :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja va bra förr men nu suger ja,kan knappt klara en data på stand me 400%(skoja ba :P ) Isåfall är det riktigt allvarligt :P (vet att du skojja) Imorn ska jag testa alla på lv 9 mot mig och jag har handikapp 8 o dom 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Själv spöar jag tre st level 9 när dom är på lag mot mig jag har vunnit allstar mode i veryhard och hade 1 liv ock klarade det på 4.56 minuter!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 va ganska bra förr, då kunde jag nog ta 3st på lv9, inte lika bra längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg