helt on Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt Skönt tror jag inte, det sticker till lite.. thats all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag har tagit den, kändes inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 det känns som en skruvmejsel som dom borrar ner men det gör inte ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag spände mig så det gjorde ganska ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 :) Jag kollade hella tiden när dom stack in nålen!Det var as Coolt!!!!Jag trodde att jag skulle få morfin eller så :P .............Några tjejer i min klass börja grinna j*vla fega!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 De va en tjej före oss som inte vågade göra de, hon höll på i två timmar (ZzZz), till slut fick dom hålla fast henne och göra de, men hon märkte ingenting, hon bara fortsatte att grina och skrek: JA VILL INTE VILL INTE BUUHHÄÄ SLUTA!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt jag har det jag gick i 4:an då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 De va en tjej före oss som inte vågade göra de, hon höll på i två timmar (ZzZz), till slut fick dom hålla fast henne och göra de, men hon märkte ingenting, hon bara fortsatte att grina och skrek: JA VILL INTE VILL INTE BUUHHÄÄ SLUTA!! :P 2 timmar :blink: !??!! det är väl lite för lång tid eller!!? Det var ändå grymt o så när nålen satt där,men bara kollade att satt lugnt.. några andra i klassen sa det det var en annan tjej där och höll för så dem inte fick titta på nålen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ja! 2 timmar, fast dp slapp man ju lektion :P Vi gjorde de i 5:an för att dom höll typ på att utveckla vaccinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ja! 2 timmar, fast dp slapp man ju lektion :P Vi gjorde de i 5:an för att dom höll typ på att utveckla vaccinet Då gjorde ni detr samma är som vi! Fast vi gjorde det i fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag spände med flit. Tuppade av ett tag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 men va nödvändigt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.