Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (Ankan @ 13/02-2004 18:26:21) Jag kan spela som men det är inte så kul (bara några är kul). Men jag fattar inte varför kanske att folk vill prova utan att skada någon fast skadar min inte sig skälv?Jag har läst att 2 12åriga pojkar sköt 2personer och dom säger att dom fick inspiration av GTA 3. Fy ush! dom har nog blivit beroende av det.det är som att ta en kaka,man vill ha en till Vad spelar du då... :huh: Sådana lättpåverakde typer borde inte få spela annat än chu chu rocket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 spelar inte mycket skjutspel.om inte megaman spelen räknas som det : P brukar ju mest köra snes och fighting spel..specielt mortal kombat spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 kassler jag var som du när jag var typ 7år men jag lekte typ mortal kombat och super mario och många många andra spel hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.