Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 förut jag rappade så högt klasset som min lärare hade i handen hon tappa den när jag rappa alla skratta jag med :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Skriv i den s.k. "officiella tråden" för pinsamheter, Olsen. Jr Yoshi^: Säg till din dumma broder ^^ Lägg av med den där stilen finaly_man...du är inte så tuff du heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Har lagt en brakare en gång , inte så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ja fast om man trycker in rumpan i stolen brakas det mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! det e inte pinsamt att svara fel, men att prutta e inte kul att göra inför klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag tycker det är pinsamt när man säger fel och dom skrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag fiser inte i skolan det är pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! Att prutta kan vara pinsamt men att svara fel är inte lika illa för det gör många i min klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 En i min klass fjärtar hela tiden. Han kallas "fispåsen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Skriv i den s.k. "officiella tråden" för pinsamheter, Olsen. Jr Yoshi^: Säg till din dumma broder ^^ Jag heter inte Olsen.jr och föresten e jag inte dumm! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 När vi hadde en lektion var det nån som la en riktig BRAKARE!!! :lol: fuf*n det hörs jämt under våra lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Fast det e en i vår klass som säger att det e han nästan hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.