Oden Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Yoshi^ @ 11/06-2004 19:55:25) det är klart men det är klart att man ska få prutta det är naturligt Man får inte det i våran klass,nåja,det är strängare ju äldre man är Jag är 16 och vi får skita hur mycket vi vill på våra lektioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 en tjej i min klass kissa på sig då hon skulle vässa penan :lol: :lol: :lol: varför gjorde hon det?? vart hon rätt för pennvässaren eller?? om hon var nödig var det ju bara att gå på toan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! svara fel är inte så fel men att prutta det är väldigt pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) en tjej i min klass kissa på sig då hon skulle vässa penan :lol: :lol: :lol:skratta alla då eller?? äckligt kom det på golvet? :unsure: :medieval: Redigerat 16 Juni 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Xade @ 16/06-2004 14:27:53) (Yoshi^ @ 16/06-2004 07:47:49) (Jonte The Winner @ 16/06-2004 00:47:25) (Yoshi^ @ 14/06-2004 18:12:19) onödigt! låt dem sov sover vara! dem kanske inte sover å nätterna och behöver sin sömn Det är det som är felet Jo, men man måste ju gå upp tidigt för att komma iväg till skolan.. Det är ju synd det. Men hellre tidigt än sent. Ja,hellre gå upp tidigt och sluta tidigt än att gå upp sent och sluta sent nej det e bättre tvärt om, man får sova mer då! Men då får man ju typ ingen tid till kompisarna... Då blir det ju tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 en tjej i min klass kissa på sig då hon skulle vässa penan :lol: :lol: :lol: Najs (-nice-) Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 det pinsamaste är om man tappar brickan i matsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbe 2 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 :bah: jag tycker alla har rätt att prutta fritt. det är skönt och kul. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Pinsamt är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 en i min klass fick en grädd bulle i ögat..hehehe :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol: För övrigt: att prutta är kul. Men bara om nån hör. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.