Gäst Frooz Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Ni såg väll på Sverige-Bulgarien när Zlatan gjorde passningen till Fredrik och det blev mål såg ni hur mycket Zlatan var Offside när han fick passningen. Fick dommaren något i ögat eller? Fast Henrik Larsson vilka mål första stålmannen det är nog ett av mina snyggaste mål jag sätt. och sen Henrik med sin fot som "råkar" sticka fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Ni såg väll på Sverige-Bulgarien när Zlatan gjorde passningen till Fredrik och det blev mål såg ni hur mycket Zlatan var Offside när han fick passningen. Fick dommaren något i ögat eller? Fast Henrik Larsson vilka mål första stålmannen det är nog ett av mina snyggaste mål jag sätt. och sen Henrik med sin fot som "råkar" sticka fram! Men Allbäcks skott då! Bara sköt ett löst skott över målisen som nuddade lite med handen sen in i mål :D Och Isakssons räddning! Jättesnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Ni såg väll på Sverige-Bulgarien när Zlatan gjorde passningen till Fredrik och det blev mål såg ni hur mycket Zlatan var Offside när han fick passningen. Fick dommaren något i ögat eller? Fast Henrik Larsson vilka mål första stålmannen det är nog ett av mina snyggaste mål jag sätt. och sen Henrik med sin fot som "råkar" sticka fram! han var inte offside då dom stog ju typ bredvid honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja men när dem gjorde 2-0 så blev det på direkten ett till mål otroligt det var min absolut bästa sverige match det kom tillomed med på aftonbladet dem sa Kungen blev glad :student: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Zlatan var lungt inte offside, han stod i linje med backarna. det var snarare backarna som fick nåt i ögat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja det va förvånans värt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Många tror att vi tar EM-guld på grund av detta.. Det finns ju mycket bättre lag som väntar än Bulgarien.. Italien på fredag blir jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Många tror att vi tar EM-guld på grund av detta.. Det finns ju mycket bättre lag som väntar än Bulgarien.. Italien på fredag blir jämt. Som sagt, detta var bara ett resultat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Henkes nickmål va fantastiskt! O vilket inlägg från Edman, de va ju stenhårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Om Sverige skulle komma till final så skulle frankrike piska upp dom så man ska inte tro att guldet är vunnet bara för den här matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tror att Sverige går till semifinal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Tror att sverige kommer till kvartsfinal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.