Nafrali Skrivet 25 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2004 Trode jag med innan, gjorde in i 125 x 125 men det funkar ändå inte! Om jag skriver någon text och tar spara och kollar där jag skrev det så finns det inte! Citera
Jimpa_93 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 det funkar inte för mig heller så du är inte ensam. Citera
Kexx3 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 Du börjar med att ladda upp alla bildr i imagemanager sen trycker du på sitemanager sen editar du på det galleriet du ska fixa så´att det kommer fram sen ser du det galleriet och över texten så finns det edit så att du kan ändra texten och bredvid smilisen så finns det är träd och då trycker du där så får du in en bild där Funkar inte det så är det du som gör fel Citera
Offline Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 Så här ser sidan ut när jag har lagt ut chatten http://www.freewebs.com/jimap/chatt.htm GO jimpa! :D jag har oxå den looken på min sida! Citera
Nafrali Skrivet 25 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2004 (redigerat) Du börjar med att ladda upp alla bildr i imagemanager sen trycker du på sitemanager sen editar du på det galleriet du ska fixa så´att det kommer fram sen ser du det galleriet och över texten så finns det edit så att du kan ändra texten och bredvid smilisen så finns det är träd och då trycker du där så får du in en bild där Funkar inte det så är det du som gör fel [ÄNDRAT] Redigerat 26 Juni 2004 av Flamed Jirachi Citera
Offline Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 nej, jag har åäö.. men du ska ändra språket från engelska till 'other' Citera
Spaghettin Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Här är min sida skulle vilja ha lite idér till vad som fattas... www.grozzer.reklam /Klicka här! Citera
Nafrali Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2004 nej, jag har åäö.. men du ska ändra språket från engelska till 'other' Vad gör man deT? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.