Bullaregott Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vad handlar pikmin engentligen om?? jag har sett screenshots av det men jag fattar inget? är det kul eller? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 kolla iaf detm finns Recensioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag har aldrig kört det och precis som dig (bullaregott) så undrar jag. Har sett en del pics av det och det verkar som att man ska ha nån j*kla pygmeelefantgrisuppfödningn eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det ser INTE roligt ut precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 på back sidan så står det (kom till en ny värld som det facktist roligare en du tror att så blommer ) men det värkar hel trist :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Man ska ha dom små pikmins som soldater och bomba sönder stenblock och slåss mot fiender. Man sk leta efter delar till Kapte Olimars rymdskepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Pikmin är ett mycket filosofiskt spel. Men det fattar väl inget utav de IQ-befriade nördarna här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det spelet värkar helt ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Har pikmin det är skit trist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Det e bra grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Har pikmin det är skit trist Är väl för att du inte fattar budskapet och känslan med det. Det är ju ett helt nytt koncept för i h*lvete! ( :evil: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (Jellyfish @ 04/07-2004 18:11:47) Har pikmin det är skit trist Är väl för att du inte fattar budskapet och känslan med det. Det är ju ett helt nytt koncept för i h*lvete! ( :evil: ) bli inte så upprörd alla har sina egna åsikter eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg