Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Min favorit gubbe är Yoshi! Har du N64??? Okej, men vilken är din bästa tid på Time Trial´? Alltså nån du är riktigt nöjd med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 jag gillar toads bana....du vet den dära i stan...och så gillar jag yoshis valley... 1:56.4 enligt mitt sparade data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Yoshi krossar fett!!! Det gör Wario Stadium också. Min bästa Time trial tid e 32.28. Ganska dålig tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Yoshi krossar fett!!! Det gör Wario Stadium också. Min bästa Time trial tid e 32.28. Ganska dålig tid. jag tycker samma sak men den där tiden har jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 haru bättre tid än det eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 nej vet inte men det e klart asso det e inte ofta man har samma tid jag har en annan men jag brukar inte titta på det jag kör bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Du kan hitta lite fusk här och även här finns det fusk.. Om du vill ha mer så kan jag leta lite mer avancerat.. =) varför inte fuska.se... det är bästa fusk sidan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Du kan hitta lite fusk här och även här finns det fusk.. Om du vill ha mer så kan jag leta lite mer avancerat.. =) varför inte fuska.se... det är bästa fusk sidan... Men dem upprepade fusken har vi redan gått igenom. Han kan väl gå dit och kolla själv isåån fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 om det är nån sida som är bra så är det "www.gamewinners.com" där finns det fusk till nästan ALLA spel.. fast nackdelen är att den är på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Min bästa tid på Yoshi Walley är 1.49min. Det är ganska dåligt eftersom jag krockade i staketet. Jag kunde ha fått mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 aa...det är jobbigt att krocka på staketen...och de där taggbollarna är också jobbbiga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 aa...det är jobbigt att krocka på staketen...och de där taggbollarna är också jobbbiga..19.97sekunder på Wario Stadium, är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg