0014 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jaha...jag trodde att du skrev det åt mig...så fel det kan bli.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ja, alla gör väl misstag, men vilken Cup tycker du är roligast, och en speciell bana på de Cupen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Wario stadium på star cup tycker jag är roligast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Wario stadium på star cup tycker jag är roligast... Den är jag jättebra på!! Men jag tycker Flower Cup Extra och Toad´s Turnpike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 mm flower cup är roligaste cupen och wario stadium roligaste banan... jag är best på moo moo farm! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vad har du för tid där?? Du slår säkert min tid. :) :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ok, men säg din sen... hmm vad var det... 1 minut 40 sec... kansek suger men jag e inte jätte grym på spele ändo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 1.32 har jag men det är ändå inte så bra, men jag vinner igämt mot mina kompisar, därför att jag ijämt gör turbosladd. Jag åkte till och med över de hoppande bävrarna/hamstrarna eller vad det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vilka banor finns i Flower cup?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vilka här har fått saken som gör att banerna blir spegelvända?Ja har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 det var ett tag sen..men jag tror nog det eftersom Yoshis Valley var assvår en gång...då var den nog spegelvänd....man kan väl köra det på Time Trial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 det var ett tag sen..men jag tror nog det eftersom Yoshis Valley var assvår en gång...då var den nog spegelvänd....man kan väl köra det på Time TrialNej, man kan inte köra det spegelvända på Time Trial. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg