0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 bara double dash....men om jag får tråkigt kan det hända att jag lirar det ett tag....jag brukar mest vara yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattemoe Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 När ni startar ska ni hålla in A när ni kör på "grön". Då kommer ni att få dubbelturbo fart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattemoe Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 När ni har en guld svamp så ska ni klicka hela tiden. Då kommer du att åka förbi alla andra. Kanske... Kanske är jag nummer 1! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 När ni har en guld svamp så ska ni klicka hela tiden. Då kommer du att åka förbi alla andra. Kanske... Kanske är jag nummer 1! Nej, det är du inte, förresten så kan bara Toad och Toadette använda det, maybe Petey Piranha och king boo också!! Men det tar vi inte upp här. Detta är gamla Mariokart 64, vad finns att säga om det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 vilken är er favvobana...jag gillar mest Yoshis bana...kommer inte ihåg vad den hette? kan nån hjälpa mig att minnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 yousi cusit (ialafal not sånt) asso deta e mario kar 64 inte double dash om ni vill snacka om mkdd kan ni dra till gamecubefurumet för att skriva vad ni tycker om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 du donkey kong jag kan en bra genväg på sista banan star road eller vad den hete så ska du i början köra lite rakt fram sen när vägen börjar gå neråt så ska du svänga till vänster och hoppa över väggen så kommer du till en väg där nere så du kommer halva banan fram men den funkar inte jämt och den funkar best med svamp eller stjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 yousi cusit (ialafal not sånt) asso deta e mario kar 64 inte double dash om ni vill snacka om mkdd kan ni dra till gamecubefurumet för att skriva vad ni tycker om spelet Yohsi´s circuit donkey,kan du inget :D (ta det som ett skämt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 och de skämtet va ju sk*tkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 yousi cusit (ialafal not sånt) asso deta e mario kar 64 inte double dash om ni vill snacka om mkdd kan ni dra till gamecubefurumet för att skriva vad ni tycker om spelet Yohsi´s circuit donkey,kan du inget :D (ta det som ett skämt) där satt den...det var så det hettte.....tack.. det är i alla fall min favvobana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Min favvogubbe är lätt Toad på MarioKart 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Min favorit gubbe är Yoshi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg