viktor_2003 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 haha har du det på data eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Sieken Dentsu 3, Super Mario RPG och Final Fantasy 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Super mario rpg så klart det äger lika mycke som yoink :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Är det som fable typ? Om det är så tycker jag fable är bäst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Dem allra gamlaste mario spelen äger ju mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Den här gamla tråden är nog mer riktad till RPG spelen på SNES. Jag har inte klarat något RPG spel till SNES än faktiskt. Men Secrets of mana är kul Och Mario RPG testade jag på en TV-spels träff i helgen (TVSM). Det spelet måste jag f*n skaffa mig någon dag. Synd bara att det är så dyrt för jag vägrar att spela emulator! Tales of Phantasia måste jag spela någon gång i livet. Skulle jag kunna Japanska skulle jag säkert redan haft det. Det får bli emulator någon hardcore helg framöver helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Final Fantasy spelen och Chrono Trigger é grymma RPG spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karure Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Terranigma,chrono trigger och Tales of phantasia är grymtbra spel. Spelar dem med svensk översättning på emulatorn ibland. Någon annan som har dom översatta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det jag tycker är bäst är lät Mario RPG... till Super Nintendo! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gruff Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 DA mario rpg är bara bäst :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Chrono Trigger lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingpiN Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 CHRONO TRIGGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg