Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaa... nåt av dom datumen ska de komma <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaa... nåt av dom datumen ska de komma <_< vi i europa får det 11:eusa får det 9:e Mitt 1000:e inlägggg :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Grattis till ditt 1000 inlägg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Grattis till ditt 1000 inlägg :D Man tackar..... :D Back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Vilka nya vapen kommer master cheif få? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Vilka nya vapen kommer master cheif få? Sub machine Gun eller så kallat smg.Och dom har ju uppgraderat alla andra vapen... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Coolt att man kan bära 2 vapen i handen... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Coolt att man kan bära 2 vapen i handen... :) ja.....Coolt att dom har lagt till en ny sak i Ghost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har hört att dom har tagit bort pistolen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har hört att dom har tagit bort pistolen :( var har du hört det??????? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har hört att dom har tagit bort pistolen :( Haggen du skojjar? Aja man får väl hoppas att de har kommit tuffare vapen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (Pippo @ 08/08-2004 12:16:01) Jag har hört att dom har tagit bort pistolen :( var har du hört det??????? :angry: från olika håll men det är inte säkert men det kan tyvär vara så :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg