Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag har inte hört nåt sånt...... jag kollar varje dag om nyheter.......................... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 var ett tag sen jag hörde det men det kan ju vara en ren lögn eller bara nån som tror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag me.... Och jag har inte sett nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 coolt att dom har lagt in Motion tracker i Rocket launchern ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ja absolut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ja absolut :D bra att du tyckr det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Tror knappast dom har tagit väck pistolen. Bara rykten som folk som spelar xboxconnect har spridit eftersom pistolen är överlägsen i multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Tror knappast dom har tagit väck pistolen. Bara rykten som folk som spelar xboxconnect har spridit eftersom pistolen är överlägsen i multiplayer shotgun och sniper är ju grymmast i multiplayer. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag krossar på snipern i multiplayer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag krossar på snipern i multiplayer... jag skulle snipa av ditt huvud..... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Nja inte om jag kolla på din skärm var du var. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 11November. Halo 2. Jippi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg