Autobahn Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Kommer de vara flera? Jag säger: Gud va ballt... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Kommer de vara flera? Jag säger: Gud va ballt... :) jag håller med till fullo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (Pippo @ 10/08-2004 19:49:52) Kommer de vara flera? Jag säger: Gud va ballt... :) jag håller med till fullo Vad menar du med de Pippo? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag menar gud va ballt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jaså.... Ja verkligen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Stationary vapnet är inte så värst cool..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 duger väll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Detta är Carbine vapnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hoppas det vapnet är en halv-sniper typ som den nya battle riflen. längtar f*n så mycket till tvåan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det ska vara motsvarigheten till snipern i alla fall...... Och den är energybased Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det ska vara motsvarigheten till snipern i alla fall...... Och den är energybased att den är energibaserad är väl rätt logiskt med tanke på att det är ett covenantvapen? :P B) Hoppas bara inte multliplayerdelen tar för mycket plats i spelet. Jag köper spelet för enspelarläget skull allra mest. Blir hela spelet lika roligt som de fem första banorna i ettan så är jag stormsäker på att detta spelet kommer bli ett av världens bästa. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag köper det mest för multiplayer-delen 65% och singleplayer-delen 35% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg