Autobahn Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jaa... Jag kan knappt heller bärga mej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jaa... Jag kan knappt heller bärga mej :D kommer du att ha skaffat live flre halo 2 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Tror inte de... Har inga pengar just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 får du inte pengar eller nåt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Halo2=OWN :D hoppas jag men iaf nån som vet hur många nya vapen de kmr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Halo2=OWN :D hoppas jag men iaf nån som vet hur många nya vapen de kmr? En ny sniper kommer det att komma iallafall den förra var ju inte så speciellt soft :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Här får står vapnen i halo 2: Sub machine gun (SMG) Shotgun Sniper rifle Rocket launcher Battle rifle Needler Plasma Rifle Plasma pistol Energy sword och 2 nya vapen Brute shot - Det är brute rifle. Det är mer som en grenade launcher Beam rifle - Detta är motsatsen till människornas sniper. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 dom har tagit bort pistol och assault rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 dom har tagit bort pistol och assault rifle om dom inte står med så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 det komemr bli svårare att sikta med snipern har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 det komemr bli svårare att sikta med snipern har jag hört med sniper riflen så blir det svårare.Ser du inte dom 2 sista vapnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jaja sniper riflen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg