Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jaja sniper riflen du visste inte alla dessa vapen eller hur...... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jo faktiskt har läst det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jo faktiskt har läst det du ljuger....... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) ljuger jag <_< ? dom länkade en sida på super play.se där det stog alla dom här vapnena och mkt mer http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=9817 hahahahaha ljuger jag? Redigerat 18 Augusti 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ljuger jag <_< ? dom länkade en sida på super play.se där det stog alla dom här vapnena och mkt mer http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=9817 hahahahaha ljuger jag? i hate you b*tch........... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 okej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 dom har tagit bort pistol och assault rifle dom har bytt ut assault riflen mot battle rifle och pistol mot smg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 byt och byt det är olika vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ersatt då.. besserwisser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) Nej Pistolen skall vara kvar. Dock lite förändringar - Sämre kraft i skotten - Ingen x2 Zoom - lite förändrat utseende (lite osäker om det stämde) Så pistolen e kvar iaf :) Men sönderägningar i multiplayer med den kommer däremot bli svårare :( Edit: satte fel smiley... Redigerat 19 Augusti 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Nej Pistolen skall vara kvar. Dock lite förändringar - Sämre kraft i skotten - Ingen x2 Zoom - lite förändrat utseende (lite osäker om det stämde) Så pistolen e kvar iaf :) Men sönderägningar i multiplayer med den kommer däremot bli svårare :( Edit: satte fel smiley... okej..det va ju lite trist att mitt favovapen blir sämre..skit också :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Så dom ska ha kvar pistolen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg