Thunder Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Klicka här En fillm och bilder från spelet Grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 *Gäsp* Har sett den typ 30 ggr nu.... Alla vet om det och det finns typ 1000 sådana här trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Hopp Kan du säga en snälla har inte sett dom trådarna vill det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Vill gärna kunna spela det men jag har inget Gamecube och får inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 öj han var ju mycket snyggare i det spelet ju :visslar: synd att filmen inte fungerade för mig <_< aja. till vilken konsoll är det till då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag gissar på att det är Gamcube konsolen för att det är ju ett nintendo spel. Fierce Diety varför får du intee köpa Gamecube jag fick mitt i julas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 HOST HOST HHHHOOOOOOSSSTTTTT f*n VA DEN VAR BRA JAG SATTE SALIV I HALSEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken. Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 (redigerat) Det som är mest ballt är att de gjort om det FÖRSTA zelda spelet till just 3D,(även fast det liknar Oot mer)...asballt..har redan bokat det för nån månad sen =) Redigerat 26 Juli 2004 av 0014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 var boka du dt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Men ork, har väl sett den ett fler tal gånger. Och alla andra filmer som finns :visslar: ..Men visst. det är väl coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg