Karata Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 http://www.nintendo.se/archive/news/20040728_big.jpg Här har ni då det mycket snyggare utseende som nu är det "officiella". Och det är också bestämt att den ska heta Nintendo DS (som både står för Developers system och Dual Screen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hmm.. Den ser bättre ut... Att den ska heta NDS har ju jag alltid veta.. De sa dem på E3.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Den är coolare en den första dom visade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Wow! Den var riktigt cool! Tycker den e mycket snyggare en PSP! (bara min osikt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Nja, tycker att psp är snyggare enligt mig, men man tycker ju olika, fast tror endå DS vinner!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Den är väl snyggare än PSP, men PSP kommer ha bättre grafik... Redigerat 28 Juli 2004 av Neko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Ganska snygg. Dåligt med PSP att den har så stor skärm, jag menar det finns ju inget skydd mot skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Snyggare än det förra utseendet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag tycker den ser så stor ut nu! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Den ser mkt mkt mer ordentligt gjort ut nu. Bra jobbat Nintendo! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Granli Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Har vetat det någon dag eller nått..följer ju med i spelvärlden :P Men ialla fall, hur snygg som helst! har förbokat den nu också! Och ja, den är möe snyggare än PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Ahh, drömmer mej redan bort då man har en NDS i sin ficka och slänger upp den, fäller upp skärmen och trycker på ON. Ahh, vilket känsla. När släpps den och var kan man boka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg