Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 vaaaa jag trodde 0013 blev medlem fören mig men ok i alla fall 25 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jo kanske det men inte på den här fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jo kanske det men inte på den här fuska.se a jag tror du registerade dig fören mig i fuska du hade typ 500 inlägg och jag runt 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag hittade fuskarna.nu när en kompis gav mig sidan...Gjorde mig medlem på forumet men skrev inte så mycket, sedan bytte det till fuska.se och då började jag skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Blev allting nollstält när det blev fuska.se istl? poängen osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ner det blev fuska.se tror jag allt blev nollstellt... Inga varningar o s v Jag blev medlemm ganska tidigt jag med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 så här hitade jag fuska.se also jag var utte på reklam och tengkte hm det borde ju finas en anan fusk sida på svenska hm ..... also se står för sverige hm ...... reklam och fuska. hmmm ja fuska.se kanse går! och så testade jag det och det funkade wow heftigt vilken gisning alså så hitade jag fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Admin har gjorde så det inte går och skriva det sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Det är ju konkurrentsidan. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 oj vad snabt ni regerade alså när jag blev jag medlem då var tiden cirka halv tolv och då var det typ bara jag utte på fuska.se och det är inte ett under för det är inte så många som är utte på fuska.se i den tiden eller? vilken tid brukar ni lega er? alså jag går och leger mig vid tio tiden som tidigast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 oj vad snabt ni regerade alså när jag blev jag medlem då var tiden cirka halv tolv och då var det typ bara jag utte på fuska.se och det är inte ett under för det är inte så många som är utte på fuska.se i den tiden eller? vilken tid brukar ni lega er? alså jag går och leger mig vid tio tiden som tidigast! Tidigast i sommar var väl vid midnatt.Då skulle jag upp kl halv sju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 dt ere nån slags censur förmodligen för att man inte ska kunna kamoflera reklam till tex! back to topic~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.