Apoca Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 http://members.home.nl/gis/ dator som är hl2 inspererad och han har verklingen lyckas (ladde in den på pc avdelningen bara för att det är en pc som han byggde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jävligt häftig alltså... Grym rost finish han har fått till asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vad är det gröna slemet för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 shit va nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tycker den ser lite gammal ut :D nemmen shit :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 grym så in i h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 h*lvete! en sån skulle man haft, då hade traktens cs-nördar blivit avundsjuka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vad är det gröna slemet för något? skylarvätska, det är inte slem, skulle kunna tro att det är vatten eller någon annan flytande fomr som kyler bätre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Fett asså,sån skulle jag vilja ha :D TANGETBORDET VAR DET fr'ckaste,jag har ett likadant :D fast inte sån hl2 då.. Redigerat 2 Augusti 2004 av Shanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 SHIT VA COOL!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Fett asså,sån skulle jag vilja ha :D TANGETBORDET VAR DET fr'ckaste,jag har ett likadant :D fast inte sån hl2 då.. Jag har oxå ett likadant tangentbord B) f*n va grym dator! jag ska styla min nästa år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jaha. Shit. En sån skulle man haft stående på skrivbordet. härligt...och spelat Mias Mattelåda ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.