Hoppa till innehåll

Hej Då På Er.

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

ni alla ska få betala ett dyrt pris och då menar jag verkligen dyrt.

Och vad har vi gjort egentligen? :huh:

Det är du som gör så otroligt onödiga inlägg.

Det är du som ljuger.

Det är du som har 2 (eller 3) users.

Inte konstigt att ingen gilar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om det bara vorre så lött jag ska inte bara låta dej få straffet och skona alla andras huvud.

ni ska snartfå se på min hämnd........

vad ni har gjort mej? förbannad och förstört mitt ryckte och bara så ni vet jag brukar alldrig ljuga i verkligheten men det här e ett forum bland folk jag inte känner några kommer att få sina användare skonade(entei,ratchet,thunderpickashu,kalle_anka,knuckles,pippo,link 78,shanks,slither,slineG) dom som jag ser framemot att få krossa som små kryp e mest nazgul neko och andra e lite mindre utsata för detta atentat, men nog ska ni ochså få smaka. :P ps.tyvär kan inte anmäla mej för detta eftersom det jag kommer göra e mycket elakt men inte olagligt på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox
men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad.

och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det.

men nu kan mitt diktaor period börja! 

see ya. hehe ska ta över fuska.se. 

Hahahaha ,jah då får väll George Buch komma till sverige me sina trupper å fånga en ny Saddam.

Ä de nån som kan numret till vita huset fö de står inte i telefon katalogen. :lol: :lol:

PS detta var inte riktat mot någon speciell :lol: :lol:

Redigerat av Red_fox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox
du kan pm:a mej nu jag e bered på att svara och tro mej jag menade allvar.

jah förstår inte va du menar.Menar du att dina hot är sanna eller att du sticka från fuska

PS om du menade att dina hot är sanna så :lol: :lol:

Redigerat av Red_fox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...