Nafrali Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Handen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Knytnäven då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Open är så sämst hur lässt somhelst, om du ska köra duel ska du köra med pala och holy freeze eller holy fire och socta alla dina items med runor med -4xx cold res och piercing cold 16 i varige item armor,handskar,boots,ring osov dem du möter kommer dö när dom kommer ut i staden. (OPEN SUGER!) kör på Bnet som alla andra ist. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag kör båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Säger bara: Jag kommer starta servern nu som ska heta Svenska spelet och lösen är Gotsmanov ni måste skriva in namnet på spelet och lösen bland dom rutorna där uppe för att komma in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 sorry kan inte spela nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) Kunde tyvär inte starta för ni skulle inte kuna komma in, vår brandvägg stoppar det. Redigerat 6 Augusti 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 om du vill köra högerklicka på brandvägen sen disable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Min pappa köpte någon sak så vi har som bredbandet kommer till med en brandväg i, den kan inte jag disabla bara han nog och det vill han inte för det är ett bra skydd mot hackers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) okej Redigerat 8 Augusti 2004 av Son Goku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hur fungerar allt det här? :huh: och vad är hero editor? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hero editor är en fusk editor som man kan kopiera fuskade saker m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg