Nafrali Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hero editor är en fusk editor som man kan kopiera fuskade saker m.m Fixa levlarna, exp, sakerna, skillsen mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jaha det jag anvender nått anat jamela editor. hm på det kan man ändra status på sin hjälte man kan låsa up alla teleportarer man kan ändra medjälparens saker. typ först göra en ny hjälte och sen göra sin hjälte på lv99 alla magier på 20 och alla andra staterna och sen öpna den sista teleporten till alra sista bosen bans typ grotta så är det bara att vandra litte fast inte stå still för då attackerar han med nån sorts kraft och när man möter honom så är det att slepa vapnen och döda honom med bara knytnävarna typ otroligt snabt så är han död så har man klarat spelet på noltid! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Typ som med Hero. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ja closed battle.net är det som gäller kör på open när jag får realm down bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Kan någon göra gätte bra charm/s, skor, magsköld och ett vapen som kan döda andra fuskare på några slag? Redigerat 10 Augusti 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 asså.. hur kan ni köra på open? vad e det för roligt med de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Vet inte...Men jag tycker att det är roligt. Kan någon göra gätte bra charm/s, skor, magsköld och ett vapen som kan döda andra fuskare på några slag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 sluta upp med sånt där man kan göra saker själv ju jag hade en juvel som jag fick av en kompis lvl 80 holy light och holy frezee sen dupa jag den och gjorde alla mina saker sockade och råka stoppa i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 det är kul att göra fuskade saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 mmmm, men det är inte jag bra på...Vet någon hur man gör för att det ska bli vita saker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 nej men man kan ju ladda ner hela vita settet men vett inte vilket program man ska öppna de i`?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Vart kan man ladda ner det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg