Hoppa till innehåll

Unga Cykeltjuvar


# 21

Rekommendera inlägg

I vår gård har pojkar som är ca. 1,15cm långa börjat stjäla. Och inte nog med det barn som är ca. 9år snor pengar från sina föräldrar.

 

 

 

Inte föra att det här hör till tråden men det hände i mitt hemland någon dödade en människa och stal bilen sen sålde han de och man kunde t.o.m. se blodet av personen han dödat.*skakar*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Rättvisan skipas.... Kändes det bra att anmäla honom? You devil...

jävligt bra..annars så hade jag blivigt av med min cykel :S

 

master_link: fyfan..det är dåligt..att bli av med sitt liv bara för en bil..

om ett "gäng" på 5-7 pers [eller en kille med ett vapen] kommer och vill ha min mobil/klocka osv. så ger jag dom det och springer därifrån..jag vill ju inte bli av med´mina grejer men om mitt liv hotas så skiter jag i allt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vår gård har pojkar som är ca. 1,15cm långa börjat stjäla. Och inte nog med det barn som är ca. 9år snor pengar från sina föräldrar.

 

 

 

Inte föra att det här hör till tråden men det hände i mitt hemland någon dödade en människa och stal bilen sen sålde han de och man kunde t.o.m. se blodet av personen han dödat.*skakar*

äkligt :ph34r:

 

 

fyfan..det är dåligt..att bli av med sitt liv bara för en bil..

om ett "gäng" på 5-7 pers [eller en kille med ett vapen] kommer och vill ha min mobil/klocka osv. så ger jag dom det och springer därifrån..jag vill ju inte bli av med´mina grejer men om mitt liv hotas så skiter jag i allt..

om dem kommer unfan med grejerna så kommer dem ju göra om det. -_-

men det är ju bättre att ge dem sakerna än att bli dödad :evil:

Redigerat av No Fear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här kanske inte ni vill höra mem..

 

när jag älskade bey-blade..

 

en gång när jag va i skolan med min bb körde jag lite......

 

sen la jag den i min jack ficka när vi skulle ha lektion....

sen när jag kom ut så var min bb borta och tillbehöret.. :( :(

 

den va min favorit bb... :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en katt som hotar med att dra en djup reva i mitt finger om jag inte slutar att skriva. Han kan va riktigt elak ibland- <_<

 

Har varken sett blod av en dönick eller ett lik. Vidrigt att sätt sig i en bil "Vad är det här för bruna fläckar?". "Jo någon har väl spillt ketchup host host" :(

 

Det måste vara vidrigare att bli våldtagen. Hörde talas om en 13 årig grabb som blev anfallen av två 15 åringar och våldtagen. Åldrarna kan diffa lite men jag är rätt säker på att dem stämmer.

 

Det där med beybladen kan ju inte vart så kul. Jag blev av med ett arbete som jag hållt på och filat på jätte länge. Man förlorar inga pengar men det gör ont ändå. Speciellt om det är ens favorit...

Redigerat av Claudia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox

Förra sommaren skulle jah cykla å handla.Men när jah kom ut från affären så jah två utlänningar springa iväg me min cykel.Men när jah började springa efter dom så släppte dom den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...