Gäst Moonwall Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad är det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Om du bryter mot fuska.se`s regler så kan du få en varning. När du fått 5 st varningar så blir du avstängd från forumet och kan inte ens kolla på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad är det? :huh: Borde man veta. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Om du bryter mot fuska.se`s regler så kan du få en varning. När du fått 5 st varningar så blir du avstängd från forumet och kan inte ens kolla på det! Kan man inte äns kolla på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Kolla under varningssystem: http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Jag bör notera att detta skulle du läst igenom vid registreringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 mmm, men alla läser inte igenom allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 mmm, men alla läser inte igenom allt. brukar alltid läsa igenom reglerna noga då jag reggar mig på en ny sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 läs också viktiga trådar där står några regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 brukar läsa om reglerna nån gång i månaden så jag kommer ihåg dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.