Gäst 0012 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 admin borde ta medlemar som har vart medlemna mycket för dem känner till reglerna mer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Har man bara varit med drygt 3 månader BORDE man inte kunna bli Mod. Ta någon aktiv som varit med länge istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 admin borde ta medlemar som har vart medlemna mycket för dem känner till reglerna mer . Han kanske är pluggis på reglerna...Eller gjort som jag, skrivit ut dom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (No Fear @ 12/08-2004 23:16:56) Näe det var t.o.m mesig takt -.- Så om inte jellyfish blir mod tar Sandra jobbet igen?...? ............. ....... ......... ...KOM IGEN JELLYFISH! ja, ge honom en chans, inte för att sandra inte ska bli mod utan för att visa att han kanske duger till att vara mod. annars om jellyfish inte klarar sig så bra kanske det blir en annan mod...har någon något bra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Har man bara varit med drygt 3 månader BORDE man inte kunna bli Mod. Ta någon aktiv som varit med länge istället. Jag har varit medlem mer än 3 månader. Och jag tycker att jag är inne jätte mycket. (kanske inte var inne så mycket förut, för att våran router pajade men nu är jag inne minst 1 gång om dan c:a 6 timmar. Men det kanske blir mindre när skolan börjar, men då är jag inne minst en gång om dan då också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det är Admin som bestämmer det, tror inte att han lyssnar på förslagen ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 neee, det har du rätt i :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det är ju han som bestämmer och tycker vilka som ska bil modar, han kanske tar min syrra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det är ju han som bestämmer och tycker vilka som ska bil modar, han kanske tar min syrra... och din syster är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Väldigt många verkar tro att det är mängden inlägg som avgör om man får vara moderator eller inte. Och jag kan säga att det kan påverka men att det inte alls är avgörande. Både jag och andra moderatorer håller koll på användare och nu tyckte vi att det kunde behövas lite tillökning och då föll vi för Jellyfish. Med andra ord så är det kvaliten på inläggen vi kollar på och inte mängden. Sedan så bör medlemen ha varit med ett tag. Sedan att de som skulle varit medlemma längre skulle kunna reglerna bättre är jag väldigt tveksam till eftersom många av dem drar på sig onödiga varningar. Läser man reglerna så kan man även dem sen, så enkelt är det. Så att skicka pm och fråga om man får bli moderator är inte att rekommendera om man vill bli det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Bra sagt Admin, skrev väll att det är inte mängden inlägg som dom går efter... Och ja, dom gamlaste användarna är det som har mer varningar än dom som har varit med ett litet tag. Redigerat 12 Augusti 2004 av Flamed Jirachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Och ja, dom gamlaste användarna är det som har mer varningar än dom som har varit med ett litet tag. Behöver inte vara så. Men det jag syftade på var att de är många gamla användare som varit med sen starten som får varningar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.