Gäst 0012 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 tycker alla ska respektera alla och vara snälla mot alla lika mycket som moderatorer och vanliga medlemar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag undrar en sak. Får Mods ge varningar för nåt som hänt utanför fuska.se(T.o.m. nåt som int ehar med reglerna att göra)? Eller hota med sin mid förmåga? Har det ingenting med fuska.se tycker jag dom inte har någon rätt till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det verkar som om mods ska ha mer respect? Läste nån stans här på fuska att man skulle ha mer respect för mods och admin vilket är fel. Man ska respectera alla lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag undrar en sak. Får Mods ge varningar för nåt som hänt utanför fuska.se(T.o.m. nåt som int ehar med reglerna att göra)? Eller hota med sin mid förmåga? Det borde inte gå.Isåfall kan du väl anmäla moderatorn till Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Chickita eller vad hon/han heter är oxå mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Chickita eller vad hon/han heter är oxå mod!Chihuahua heter han/hon. ;) hur blev du mod :huh: Redigerat 13 Augusti 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det har han skrivit! Hans svar var Admin behövde hjälp och frågade därför jellyfish och han sa ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Mmm, eftersom det är utanför fuska.se gör det ingenting nä. Ska du anmäla kanske du får ta en print så admin tror på dej (om nån råkar ut för detta) Jag sa ju att Chihahaua också är Mod nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Mmm, eftersom det är utanför fuska.se gör det ingenting nä. Ska du anmäla kanske du får ta en print så admin tror på dej (om nån råkar ut för detta) Jag sa ju att Chihahaua också är Mod nu. Okej kolla inte hela tråden ( dumt av mig ) :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Aja, ingen stor fara iaf :gitarr: Nu ska dte väl inte komam några fler Mod tillägg på ett väldigt bra tag? Om nu inte jellyfish ir Cihauahua klantar till det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 klanta det.. tror inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Får modsen gratis poäng eller föremål om de vill ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.