Decku Scrub Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vilken tycker ni är den svåraste fienden?jag tycker nog att det är metroid eller en som jag inte vet vad den heter men det är en sån som kan ha en jetpak men är på marken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Min är lätt dom där spökerna dom flyttar ju på sig hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vilken tycker ni är den svåraste fienden?jag tycker nog att det är metroid eller en som jag inte vet vad den heter men det är en sån som kan ha en jetpak men är på marken. Är inte det rymdpirater? Metroids är ju hur enkla som hels. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag tycker dom där blåa fienderna i phendrana drifts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Jag tycker dom där blåa fienderna i phendrana driftsHåller med, dom är ganska jobbiga.För övrigt tycker jag Metroid Prime är ganska svår... :D Redigerat 15 Augusti 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 meta ridley och fisson metroid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 mmmmm jag tycker att de där lava ormana är värst! (500 inlägg!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Fission Metroids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Omega pirate och Meta ridley Fission Metroids e ju skitlätta :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm äääääääää hhhhmmm eeeeeeeee Inga är så värst svåra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Klar överanvändning av ord.Sluta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 det är nog facktist sista bossen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg