_Shadow_ Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 :( Finns sonic och shadow och i såfall hur får man dom igentligen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Nej det går inte. Jag är 99.99% säker på det enligt vad jag har hört och tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 :cool: ockej :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Tack så mycket. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vem e shadow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 En karaktär från Sonic spelen.. Man kan bara få Sonicoch Shadow på japanska versionen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Nej det går inte. Jag är 99.99% säker på det enligt vad jag har hört och tror. jag är 100% på att man inte kan få dem.... varför skulle man kunna få SEGA gubbar i ett NINTENDO spel... det låter ju till och med dumt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 nintendo har köpt rättigheterna till sonic och co. men dt var efter ssbm kom så dt är absolut asa säkert att man inte kan få nåra sonic-gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 nej man kan inte få sonic o shadow 100% säker vart fick du det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Den här sidan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 neeeeeeeeeeej alla här ni som säger man kan få sonic och dem är helt snurriga i skallen.jag har kollat själv i ssbm offeciala sida och japanska sidan man ser alla karaktärer där och min kompis har själv japanska och det finns ingen sonic <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 MAN KAN INTE FÅ DOM! INTE ENS I DEN JAPANSKA VERSIONEN. FATTA Oj, vad jag lät arg ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg