Hoppa till innehåll

Rykte...

Tikal

Rekommendera inlägg

Totalt kan man ha 25 karaktärer. Bland dom finns inte Toad med. Inte Sonic eller Tails heller. Den där bilden Blue_Fox, kan jag göra likadan i Photoshop. Det är inte alls klurigt. Jag vet till 100% att man inte kan få Sonic, Tails eller Toad. Man kan vinna 10 karaktärer. Och få totalt 25. Det har Nintendo själva sagt när dom släppte spelet. "Det är större än föregångaren, spela som 25 olika Nintendo karaktärer". Så det så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

asså kan verka tjatigt

men tro INTE på bilderna

nuförtiden går dt att fejka vad som helst

med rätt programm och lite tålamod

Jag vet min farbror kan göva vilken krash som helst med en HEL bil utan att den rör nåt!

Jag antar att man inte kan få Toad om inte nån kommer på nåt fusk som funkar! :kung: :student: :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ska jag beretta! Du tryckte väll inte möjligt vis inte på "Bakåt"?Då kanske du trodde att .......Strunta i det nu! Det går inte att få flera gubbar en 25!OM det skulle gå och få lera gubbar så skull jag och mina kompisar kommit på det!Vi har kålat på Fuska.se och där står det en massa om A B X Y Z L R och så vidare!DET FUNGERAR HELT ENKELT INTE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst golden mew

:huh: Att man kan få Toad till ssbm?

azzå jag hittade en hemsida där de stod att ett rykte nånstans säger att de inte är omöjligt att få Toad...(nästan) :huh:

vad tror ni?

nope!!!!!!!! ;) :o <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...