Offline Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 skojja inte :| Jag hatar den där s*tans matten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Imorron börjar jag 4:an littet pirr i magen för att man har 25 engelska glosor/veckan snacka om mycke... nej,25 e inte mkt :P ibland hade vi typ 25 glosor i veckan då :P nu ska jag börja 6:an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Började 7:an igår, 17 Augusti, börjar idag på riktigt. Jag fick Data/IT som elevnsval...yeeeaaahh!...haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 skojja inte :| Jag hatar den där s*tans matten Jag hatar också matte och då men ar jag verkligen hatar <_< ..börjar skolan imorgon <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (Uzama @ 18/08-2004 14:01:32) skojja inte :| Jag hatar den där s*tans matten Jag hatar också matte och då men ar jag verkligen hatar <_< ..börjar skolan imorgon <_< :angry: neee inte hata matte.. det e ju för f*n det roligaste ämnet!*host*mvg*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 stör mig på matte började sjuan ida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Börjar 8an~.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag började 6:an i måndas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Biologi, fysik, rörelsepass, kemi o dataundervisning (1h veckan =( vill ha lite mer) Inget av det har vi haft innan, på elevvalet (typ) fick jag hemteknik so jag valde. Skumt att fatta första dan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Jag börjar 4:an på måndag! (ska bli skit tråkigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 har börjat sjuan började skolan i tisdags 25 glosor mycket vänta bara grabben dt kommer mer fått typ 3 nya lärare bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Började 4:an förra veckan... ny skola oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.