Laithean Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Nu funkar Chatten för mig! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Chatten äger :cool: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 en fråga : Du har skapat chatten genom irc va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Du behöver ingen brandvägg för att komma in. Det är t.om bättre om du inte har en då den inte kan blockera. Inte alltid så bra.Vissa försöker alltid skicka virus till min pappas dator ibland, ddå är det nog bra med brandvägg. De kanske försöker tränga sig in i datorn också, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jag kan inte chatt för jag har ochså brandvägg och bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Det funkar itne för mig, jag har laddat ner JAVA grejjen, men när jag går in står det Välkommen till fuska.se Chat! Ansluter till server, v.g vänta.... det har gjort det i en halvtimme nu! kan det vara för att ingen annan e inne i chatten nu?? Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Chatten var rolig i 5 minuter. Därefter har den bara varit tråkig. <_< Det händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (admin @ 17/08-2004 20:47:51) admin går in i invisionpowerboard och lägger till nytt, te.x smileys då. Jag har brandvägg, men det är inte problemet. Jag har laddat hem det Java som finns på denna länk: http://www.fuska.se/chatt/ men det funkar inte. Super jobbigt. Vad händer då? Vad för fel? Skickar en print, den där nere, ser du inte texten på bilden, är det en ikon och undre står det en text där dom skriver att man ska ladda hem java här, typ. admin: Ska man inaktivera sin brandvägg? Det är din chatt som är dålig om man ska behöva göra det -.- Fattar du mera nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) (admin @ 17/08-2004 20:47:51) admin går in i invisionpowerboard och lägger till nytt, te.x smileys då. Jag har brandvägg, men det är inte problemet. Jag har laddat hem det Java som finns på denna länk: http://www.fuska.se/chatt/ men det funkar inte. Super jobbigt. Vad händer då? Vad för fel? ------------------------------------------------------------- Skickar en print, den där nere, ser du inte texten på bilden, är det en ikon och undre står det en text där dom skriver att här hittar du pluginen. Klickar jag där kommer jag till länken du anger, efter uterligare två klick, exakt. admin: Ska man inaktivera sin brandvägg? Det är din chatt som är dålig om man ska behöva göra det -.- Fattar du mera nu? Redigerat 18 Augusti 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jo det är säkert..jag har iaf inte fått virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (finaly_man @ 18/08-2004 16:43:14) (admin @ 17/08-2004 20:47:51) admin går in i invisionpowerboard och lägger till nytt, te.x smileys då. Jag har brandvägg, men det är inte problemet. Jag har laddat hem det Java som finns på denna länk: http://www.fuska.se/chatt/ men det funkar inte. Super jobbigt. Vad händer då? Vad för fel? Skickar en print, den där nere, ser du inte texten på bilden, är det en ikon och undre står det en text där dom skriver att man ska ladda hem java här, typ. admin: Ska man inaktivera sin brandvägg? Det är din chatt som är dålig om man ska behöva göra det -.- Fattar du mera nu? Är man inte tillräckligt kompetent att ställa in sin brandvägg korrekt så är det lättast att inaktivera den ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (finaly_man @ 18/08-2004 16:44:09) (admin @ 17/08-2004 20:47:51) admin går in i invisionpowerboard och lägger till nytt, te.x smileys då. Jag har brandvägg, men det är inte problemet. Jag har laddat hem det Java som finns på denna länk: http://www.fuska.se/chatt/ men det funkar inte. Super jobbigt. Vad händer då? Vad för fel? ------------------------------------------------------------- Skickar en print, den där nere, ser du inte texten på bilden, är det en ikon och undre står det en text där dom skriver att här hittar du pluginen. Klickar jag där kommer jag till länken du anger, efter uterligare två klick, exakt. admin: Ska man inaktivera sin brandvägg? Det är din chatt som är dålig om man ska behöva göra det -.- Fattar du mera nu? Står ju vad du skall göra på bilden så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.