Tikal Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) Detta är ingen chatt ^^ ;) §1.7 - Chatt i forumet (gör de på IRC) Chatten hittar ni på http://www.fuska.se/chatt/ kostar det någe att ladda ner java? ska man skriva in de man vill ha som chat namn i text rutan där man godkänner villkåren? Redigerat 28 Augusti 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (BlueFox_Girl @ 28/08-2004 20:25:41) Detta är ingen chatt ^^ ;) §1.7 - Chatt i forumet (gör de på IRC) Chatten hittar ni på http://www.fuska.se/chatt/ kostar det någe att ladda ner java? För att chatten skall det fungera krävs det att du har JAVA installerat. Java kan du ladda ner gratis på www.java.com/sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 sorry... är blind... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 elakt att säga att nån är blind brukar vara inne på chatten på mornarna och eftermiddagar/kvällar ett snyggt joob skulle jag vilja säga berömm till admin och dem som gjort dn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hur många är inne varje dag, ca? Är den populär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Inte jag... Längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag brukar vara inne nåra minuter per dag brukar aldrig vara nån som svarar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 jag är typ aldrig inne nu men förut var jag inne där ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Has typ bestämda tider (ca) när ni är inne så blir det flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 brukar vara inne efter skolan dvs. kl. 3 och framåt utom på tis-ons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) brukar vara inne efter skolan dvs. kl. 3 och framåt utom på tis-ons. Så du har ett eget chatt-schema. Redigerat 2 September 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.